خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/28 - 12:37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نصیرایی:

اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی تحولات بزرگی را در استان ایجاد می کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی از نهایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به این استان توسط دولت خبر داد و گفت منتظر ابلاغ مصوبات هستیم.

مجید نصرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین وضعیت پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به خراسان جنوبی گفت : خوشبختانه بعد از سفر آیت الله رئیسی به استان، امیدی در دل مردم و تحرکی در بخش‌های مختلف اداری و اجرایی خراسان جنوبی ایجاد شد.



رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی ادامه داد:  قبلا در بحث  آب، راه، راه آهن، مشکلات کشاورزان و دامدارن به واسطه خشکسالی، دغدغه‌هایی وجود داشت که سفر آیت الله رئیسی باعث شد تا رویکرد‌های جدید برای رفع این دغدغه ها  شکل بگیرد.



وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از طرف آیت الله رئیسی و مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مقدمات برای تحول در استان شکل گرفته و در اولین گام استاندار جدید با شاخصه کارآمدی برای استان تعیین شد که می‌تواند حضورش باعث حرکت جدی و قوی بخش های مختلف اداری و اجرایی استان برای پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور باشد.



نصیرایی تصریح کرد: دو هفته پیش مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان خراسان جنوبی در دولت نهایی شد و منتظر ابلاغ آن هستیم اما بر اساس شنیده‌ها به توسعه زیر ساخت ها، آب، راه، پرداخت بدهی پیمانکاران و خرید دام از دامداران و عشایر توجه شده است.



وی اظهار کرد:  یکی از مسائل مهم استان خراسان جنوبی بحث انتقال آب است که یکی از مصوبات این سفر بوده و در این رابطه جلساتی برگزار شده و منتظر قدم‌های اجرایی آن هستیم همچنین اقدامات خوبی برای خرید دام از دامداران و عشایر استان  صورت گرفته است.



رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از دغدغه های دیگر استان توسعه زیر ساخت‌ها و راه است، خراسان جنوبی جزو معدود  استان هایی‌ بوده که مرکز آن فاقد راه آهن است که با پیگیری‌های انجام شده، مقدمات احداث راه آهن بجنورد آغاز شده است.وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی آقای رئیسی در سفر استانی به خراسان جنوبی وضعیت نابسامان معادن بود که پیگیری بخشی از مشکلات کارگران و معدن کاران آغاز شده و همچنان ادامه دارد.



نصیرایی خاطر نشان کرد: ارزیابی اینجانب از سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی بسیار خوب است و  می تواند شروع تحولات بزرگ در استان بسیار ثروتمند خراسان جنوبی  باشد که فرصت‌ها و ظرفیت‌های آن دیده نشده است./ 



پایان پیام

  • کد خبر : 333912
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار